dinsdag 15 februari 2011

Speenkoord

Ik ben deze week op vakantie in de Oostenrijkse bergen, helaas ligt er niet zoveel sneeuw. Veel tijd dus om wat leuke dingen te haken. Zo heeft Daan een nieuwe speenkoord. Deze is wat dikke en langer dan de vorige. Als voorbeeld gebruikte ik dit patroon. Ik heb veel dikkere wol gebruikt van de Zeeman en heb geen lus gemaakt voor aan de kleren vast te maken. Daan is er in ieder geval helemaal blij mee.


I'm on holiday in Austria. There isn't much snow, so I have lots of time to crochet. I made a pacifier leash for Daan. The leash is ticker and longer than the previous one, but Daan is very happy with the new leash. I used this pattern. Pin It Now!

2 opmerkingen:

  1. Hey! Elvira was heel blij met jouw (echt heel mooi) cadeautje! En Elena werd zo rustig van het muziekje. Elvira zou jouw adres willen hebben. Ik zal dat aan jouw ouders vragen!

    Ik bewonder jouw creativiteit, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het cadeautje in de smaak viel. Ik kan je ook mijn adres mailen, maar ik heb je e-mailadres niet.
    Ik maak ook dingen op bestelling, dus als Elvira voor Elana een jurkje, truitje, poncho of iets dergelijks wil hebben kan dat altijd.

    BeantwoordenVerwijderen