donderdag 31 maart 2011

Oeps, I did it again!

Nee, ik ga niet het bekende liedje van Britney Spears zingen. Gelukkig maar! ;-). Ik ben daarentegen wel weer begonnen met het maken van granny squares. Op het blog van Le monde du sucrette vond ik deze versie van een granny square met cirkel in het midden. Ik vind hem zo mooi dus ik ben toch weer begonnen aan een DEKEN. Ja, je leest het goed. Na het laatste deken had ik gedacht dat ik niet zo snel weer aan een deken zou beginnen maar helaas, toch weer verkocht.




No, I'm not going to sing the famous song of Britney Spears. Thank god! ;-). Instead I have started with making this granny squares. On the blog of Le monde du sucrette I found this version with the circle in the middle. I think these are so beautifull,so I started again on a BLANKET. Yep, you read it right! After my last

blanket I never thought I would start on an other one again so soon, but I'm hooked!
 
Greetings, Izzy

Greetings, Izzy Pin It Now!

1 opmerking:

  1. oh wat een mooie kleuren voor je deken! Echt prachtig bij elkaar gevonden en het patroon werkt heel leuk uit.
    Fijne zondag, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen