maandag 21 maart 2011

overal bloemen/ flowers everywhere

Bloemen je kan er niet genoeg van in huis hebben. Ik ben overigens dol op het haken van bloemen. Om de zoveel tijd probeer ik weer een patroontje uit het boek 100 bloemen om te haken en breien. Diegene die ik deze keer gehaakt heb, komen niet uit dit boek, maar van deze site en het blog easy. De groene blaadjes heb ik gemaakt naar een eigen inzicht.  
Het patroon voor het bloemenketting vond ik op deze site. Super makkelijk patroon, dat je zonder tellen kan maken tijdens een avond televisie kijken in elke wol die je op overschot hebt.

Het resultaat van al dit haken is een mooie bloemetjes boom geworden. Met dank aan mijn collega van de oudercommissie voor de krulwilgtakken. Ik vind hem nog een beetje kaal dus misschien ga ik nog wat extra bloemetjes ga haken. 

You can't have enough flowers in your house. I really like making flowers from the book "100 bloemen om te haken en breien." The flowers I made for the flower tree didn't come from this book, but from this site and the blog Easy. The pattern for the flower garland I found on this site.

The resultat is this lovely flower tree. I think it isn't full enough, so I'm going to make some more flowers.

Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten