zondag 29 mei 2011

Try-out part 1

"Bomma en Bompa's Huisje" zo noemt mijn dochter de caravan van haar grootouders. Ik vind het wel een typerende naam voor hun Eriba caravan uit de jaren tachtig. Het is niet een super grote caravan dus alle dingetjes en datjes zijn aangepast aan de beschikbare ruimte. Bompa kwam met het verzoekje of ik bijpassende pannenlappen kon maken voor de keuken.
Ik vond het wel leuk om pannenlappen in stijl te maken uit een oud haakboekje van van mijn overbomma, die ik laatst van haar gekregen heb.

Ik hoop dat bompa een foto maakt van de pannenlappen in actie?

"Grandmother en Grandfather little house" that is how my daugther calls there caravan. It's a suitable name for the Eriba caravan from the eighties. My father asked if a could make some potholders for the kitchen of the caravan. Last weekend I got some old crochet books from my greatgrandmother and there were some potholders in it. Very suitable to make them!

I hope grandfather makes a action photo of the potholders.

Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten