woensdag 29 juni 2011

Bag

Het World Wide Web is echt een geweldig voor handwerksters. Vroeger moest je allerlei boekjes inkijken en patronen kopen. Nu kan je gewoon wat googelen en  voila een leuk patroontje. Ik vond ergens tijdens het surfen een patroon en uitleg voor het maken van een omkeerbare tas. Ik had nog wat stofjes liggen van de Ikea, en ik aan de slag. De Engels uitleg was super en na uurtje of drie had ik mijn eerste tas. Hij is zo super vind ik.

The web is really wonderfull for crafters. In the old days you had to look in several magazines and buy the patterns. Now a days you google and voila you got a really nice pattern. Turning my search I found this wonderfull pattern to make a reversible bag.  Luckely I had some fabric from IKEA lying around. The English instructions were wonderfull and after three hours I had my first reversible bag. I like it.

Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten