zaterdag 11 juni 2011

Home Deco DIY

Mijn vader moet er vroeger helemaal gek van geworden zijn, denk ik. Toen ik nog thuis woonde, en een DIY idee had, zeurde ik zolang aan mijn vaders kop totdat hij mij hielp. Zo had ik een keertje een idee om een schommel te maken op mijn kamer. Dat was een hele toer om die te fabriceren omdat wij  in een oud huis woonde waar de plafonds bestaan uit kalk en steunbalken, en niet zoals nu uit beton. Maar goed na veel vloeken kwam die schommel er.
Deze keer was mijn idee niet zo ingrijpend. Ik wilde graag de witte muren van mijn dochters kamer wat opfleuren. Ik ben niet zo'n geweldige tekenaar, dus dit was de oplossing. Afplaktape! Je kan gewoon overnieuw beginnen als de tekening niet mooi is of als je kind iets anders wil. Het mooiste was geweest als ik verschillende kleuren had gehad, maar dat kon ik niet vinden bij de Doe het zelf winkel.

When I was still was living with my parents. I sometimes had one of my famous DIY ideas. Those ideas drove my father a little bit nuts but in the end he always helpt me. One of my fabelous was a swing in my bedroom. It was very difficult to hang in my bedroom, because the ceillings weren't from concrete. But the swing can!
This time my idea wasn't so radcial. I wanted to brighten up the white walls of my daughters bedroom. I'm not a very good drawer, but this is the solutions. Masking tape! You can start over if you make a mistake or if your kid doesn't like it.



Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten