woensdag 27 juli 2011

Babyblanket #3

De ooievaar draait overuren, want er worden de laatste tijd veel baby's geboren of zijn op komst. Ik haak me een ongeluk aan babydekentjes. Ik vind het leuk om telkens een ander modelletje te haken. Het tweede dekentje was al weg voor ik er een foto van kon maken, en dit is ondertussen alweer nummer drie. Het is geïnspireerd op mijn eigen babydekentje gemaakt door mijn bomma, dat nu ligt op het bed van mijn dochter. Als iemand het patroon wil hebben, kan ik die e-mailen.

The stork does overtime, delivering all those babies. I crochet a lot of babyblankets for all those babies. I like it to make every blanket a little bit different. This is my third blanket. The second one was already away before I could make a picture. This blanket is inspired on my own babyblanket that my grandmother made for me. If somebody wants the pattern, I can e-mail it.


Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten