vrijdag 8 juli 2011

New pants

Mijn nieuwste naaiproject was een broekje. Met het patroon van Dana Made it maakte ik mijn allereerste broekje. Voor een eerste poging vind ik het goed gelukt.  Dochter heeft zelf de lengte gekozen. Ze houdt niet zo van erg lange broeken, dus het is een soort driekwart broekje geworden. Het is zo goed bevallen, dat ik zelfs aan een nieuwe broek voor haar ben begonnen.



My new project was a pair of pants. With the pattern of Dana Made it I made my first pair for my daughter. For a first attempt it isn't to bad. My daugther choose the length. She doesn't like long pants, so it became a three-quarter pants. I liked making it so much that I started a new one.

Greetings, Izzy Pin It Now!

1 opmerking:

  1. Leuk hè om voor je kinderen te naaien. Ziet er goed uit!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen