woensdag 11 januari 2012

Doll



Ik maakte dit weekend een pop voor mijn dochter aan de hand van leuke patroon van Sarah . Ze deelt een gratis patroon voor een meisjes- en een jongenspop. Ik maakte in eerste instantie samen met mijn dochter een meisjespop. Zij zocht alle stofjes uit, gooide overschotjes weg... Ik maakte stiekem ook nog wat kleertjes voor de pop: rokje, schoentjes, bloemetje voor in het haar, jurkje en een jasje.
Maar het de kers op de taart was voor dochterlief toch het feit dat ze zelf een gezichtje mocht tekenen met een textielstift op de pop. Dat maakt de pop helemaal van haar.

I made a doll for my daughter this weekend with the lovely pattern of Sarah. She shares a free pattern for girl-  and boy pattern. She choses the fabrics, throw away the leftover fabrics.. I secretly made some clothes for the doll: skirt, shoes, flower for the hair, dress and coat. But the icing on the cake was the fact that she draw the face on the doll with a textile marker. That made the doll really  her own.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten