maandag 5 maart 2012

Never ever again

Ik hou echt van haken, maar dit doe ik echt nooit meer. Afgelopen vakantieweek spendeerde ik de heen en terugreis van de Franse Alpen aan het maken van een filet gehaakt gordijntje voor het keukenraam van mijn ouders huis. Dit op verzoek van mijn moeder die ook al het patroontje had uitgezocht. In al mijn onwetendheid zei ik: "Tuurlijk maak ik dat wel ff voor je". Nou mam,  het is wel mooi geworden maar het was echt de eerste en tevens laatste keer dat ik zo iets maakte.


I really love crochet, but this project I'm never doing again. Last week I made a crochet curtain for my parents house on the journey to and from the French Alpes.  My mother really wanted it and already picked out a pattern. I said "offcourse". But mum, it's a nice curtain but I'm never ever going to make a second one.


Pin It Now!

2 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je doorgezet hebt, hij is wel heel mooi! Maar eh, klopt het dat ik jouw blog niet 'normaal' kan bekijken? Kom steeds in het view menu...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @readkapke Je kan bovenaan links kiezen voor classic view dan zie je de normale view.

    BeantwoordenVerwijderen