woensdag 4 april 2012

Matroesjka's

Tijdens mijn lunchpauze ging ik vorige week een rondje maken op de fiets in Den Haag. De afgelopen maanden  heb ik tijdens mijn lunchpauzewandel al menig leuke plekjes ontdekt in Den Haag, maar ja je actieradius is dan toch wat beperkt. De afgelopen week was het weer zo mooi dat ik de fiets van het werk leende en richting Crispijnstraat 74 fietste. Via via had ik gehoord dat er op dat adres een tweedehands zaakje zit speciaal voor naaisters/hakers/breisters...
Het was voor mij echt de grot van Alibaba. Zoveel moois en voor zo'n leuke prijsjes. Ik kocht tijdschriften, kleermakerspotlood, naalden, borduurring. De gehele opbrengst gaat trouwens naar een goed doel, wat het natuurlijk nog leuker maakt. Het geld wordt besteed om jonge alleenstaande moeders te helpen met opvoeding, training, coaching, werk...

During my lunchbreak I cycled to Crispijnstraat 74 in Den Haag. You can find a little second hand store that sells al kind of material for sewing/crocheting/knitting...
It's a real cave of Alibaba. So many nice things for so nice prices. I bought some magazines, pencil, needles, embroiding ring. The income of the shop even goes to charity. To help young single mums with work, education, coaching...

Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten