woensdag 13 juni 2012

A girl at last

Het is Lieve gegund. Vorig week kreeg ze er weer een kleinkind bij, een meisje. Reden voor mij om weer te gaan haken. Ik had haar een meisjesvariant beloofd van de blauwe schoentjes. Ik maakte erbij ook nog een zomermutsje met een grote bloem erop. Ben benieuwd hoe dit staat.

Last week Lieve got a new grandchild. A girl! It gave me a reason to crochet something. I promised her a girl version of the blue shoes I made last. I also made a summer hat with a giant flower. I'm very curious how it will look.
Love, Tante Izzy Pin It Now!

3 opmerkingen:

  1. Superschattig gaat ze daar mee staan, gegarandeerd! Mooi cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief setje!
    Jij hebt wel heel veel baby'tjes om je heen zeg (of lijkt dat maar zo?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo een leuk setje! stiekem ben ik een beetje jaloers ;)
    maar ik kom met ander nieuws,
    ik heb je namelijk een award gegeven, meer info vind je op mijn blog.
    Je mag er mee doen wat je wil.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen