woensdag 6 juni 2012

New jacket with pattern

Ik wilde eerst een jasje breien, maar breien en Tante Izzy gaan niet bepaald samen. Ik krijg er pijn in mijn arm van en ik moet altijd smokkelen om het te laten kloppen. Dus toen ik al de patroondelen van het gebreide vestje in mekaar had, heb ik halverwege het in mekaar zetten alles weer uitgetrokken. Ik blijf maar bij mijn leest en haakte dit vestje. Ik ben er echt verliefd op. Ik gebruikte een patroon van Patons (naar beneden scrollen en inloggen).

At first I wanted to knit a cardigan, but knitting and Tante Izzy aren't a very good combination. I allways get pain in my arm and I never fits. When I already had all the parts of the vest, I just started over and crocheted this vest. I love it! I used a pattern of Patons (scroll down and log in)

Love,
Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten