woensdag 1 augustus 2012

I couldn't resist

Het zal niet meer lang duren voordat Pixels er is, volgens bomma in spe. Dus ik maakte nog snel een lakentje voor het ledikantje, natuurlijk weer in het uilenthema. Mijn dochter is er helemaal verkikkert op. Ik was bang dat ik het niet zou mogen geven aan Pixels, maar gelukkig is ze behoorlijk vrijgevig.

Uiltjesstof komt van de boerenbonthal in Den Haag en witte is een laken dat ik kocht bij de Hema in de uitverkoop. Dit is trouwens het tweede lakentje dat ik eruit maakte.

Pixels will arrive very soon, according to grandma to be. I couldn't resist making a nice bedsheet for Pixels offcourse in the owl theme. My daughter loved it. I was afraid she would like to keep it, but thank god she is very generous.

The owl fabric I got from the boerenbonthal in Den Haag and the white fabric is a bedsheet I could from the Sale in the Hema. 
Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten