zondag 19 augustus 2012

Mickey Mouse love



Het is misschien een beetje vreemd met de tropische temperaturen maar ik ben de laatste dagen druk bezig met mutsjes haken. Mijn dochter bestelde een Mickey Mouse muts omdat ze heimelijk verliefd is op Mickey. Op Pinterest vond ik een mooi patroon voor een pasgeboren baby, dat ik aanpaste zodat het mijn 4jarige paste.

It is perhaps a little bite strange but I'm quite busy with making beanies and hat. My daughter requested a Mickey Mouse hat because she has a crush on Mickey. So be it on pinterest I found a lovely pattern for a newborn hat, that I adjusted a little bite to fith my 4 year old.
 
Love, Tante Izzy Pin It Now!

7 opmerkingen:

  1. erg leuk! zou je de link naar het patroon misschien kunnen delen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk en ze is er zo te zien ontzettend blij mee; daar doe je het voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! En je kunt niet genoeg beginnen.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Jullie hebben toevallig het vertaalde patroon niet? Ik ben nogal onhandig in het vertalen vanuit het Engels.. Groetjes
    (anneke_en_leentje@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen