zondag 7 oktober 2012

Sock knitting update

Het was les twee van mijn sokken breien. Ik was thuis al verder gegaan, ging goed tot dat ik weer eens in de verkeerde richting ging breien, niet handig. Voor de les heb ik het maar weer uitgetrokken en alle steken weer opnieuw opgezet. Geloof het niet maar tijdens de les is het me weer gelukt om naar de verkeerde kant te breien en een paar steken te laten vallen. Gelukkig was de juf bij de hand.
Dit is het resultaat van 2 uren hard werken. ;-)

Yesterday evening I had lesson number 2 of the sock knitting project. I tried to knit on at home. That went very well, untill I started to knit in the wrong direction, not very clever of me. I started all over again befor I went to my lesson. You wouldn't believe it even during my lesson I managed to knit in the wrong direction and I lost a couple of stitches along the way. Thank god that the teacher could help me. This is the result of 2 hours hard work. ;-) Pin It Now!

3 opmerkingen:

  1. ha ha ha.....die laatste regel resultaat na 2 uur hard werken....gaat helemaal goed komen je bent een volhouder ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doorzetten, het gaat helemaal goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin niet aan die 4 naalden hoor !! Het ziet er zo simpel uit en anderen beweren ook dat het niet moeilijk is; maar nee....Blijf dus volhouden !!

    BeantwoordenVerwijderen