donderdag 22 november 2012

Just for me, a scarf

DSC09550 Ik maakte uit een of ander tijdschrift een lekkere sjaal voor mezelf. Je leest het goed eentje helemaal voor mij! Ik haakte in een lichte grijze katoen. Klinkt misschien gek om een sjaal voor de winter te maken in katoen, maar ik heb het altijd zo warm met een wollen sjaal.
Het enige waar ik aan twijfel is om hem nog een stuk langer te maken. Ik vind hem net iets te kort.

I made a lovely scarf for me. Yep, you read it right just for me. I crochet the scarf in a light grey coton. Perhaps I sounds funny to make a coton scarf for the winter, but I'm allways so hot in a woolen scarf.
They only thing I'm doubting, is to make  it longer. I think it is just a little to short.

Love,
Tante Izzy Pin It Now!

2 opmerkingen:

  1. Goed zo! Nu eens jezelf een plezier gedaan. Mooie sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww wat heerlijk eens voor jezelf, sta hem niet af he ☺
    prachtig mooi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen