maandag 7 januari 2013

Socks check

DSC09629Ik heb ze af! Eindelijk, de sokken zijn klaar. Met de hulp van Anita van Miss Wings maakte ik de eerste. Nummer twee maakte ik helemaal zelf met behulp van het boekje. Ben erg trots op mezelf. Volgende uitdaging zijn wanten en handschoenen.

I finished  them! Finally, the socks are ready. With a little help from Anita of Miss Wings I made the first one. Number two I made with the help of a tutorial. I very proud. Next on my list are some mittens or gloves.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

3 opmerkingen:

  1. Knap gedaan hoor! En je kunt met recht trots zijn op deze prestatie. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, wat leuk! Sokken zijn ook mij volgend project:) dus we zien elkaar op dinsdag denk ik:) Kata

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas volgende week eerst nog wat vakantie, wordt de week erna.

      Verwijderen