woensdag 24 juli 2013

Indianen in de kamer

Vorig jaar maakte ik al een tipi voor mijn neefje. Ik was niet geheel blij met het resultaat, dus gebruikte ik niet hetzelfde patroon voor de tent van mijn dochter. Helaas zijn de meeste tutorials/patronen op dezelfde wijze opgebouwd, behalve die van Elske die ik vond via mijn vertrouwde Pinterest. Ik was wel even sceptisch ten opzichte van haar naden en tunnels manier, maar ik moet het nageven het werk perfect. Zeker voor herhaling vatbaar. Vond ik niet alleen maar ook de kinderen.

Last year I made a tent for my nephew. I wasn't really happy with the result, so I didn't want to use the same pattern. However every other pattern I found was almost the same as the first one. Except the pattern of Elske that I found on Pinterest. I was at first a little bit sceptic about her way of putting things together, but I worked out just fine. It's a keeper for me and the kids :-)


Love, Tante Izzy Pin It Now!

1 opmerking: