zondag 19 januari 2014

Good bye present



Een geweldige vriendin van me verhuist deze maand naar Aken. Samen met Anita van Miss Wings maakte ik een bijzonder afscheidscadeau: een kussen voor haar nieuwe stekkie. De ene kant zijn drie kabels gebreid door Anita (haar specialiteit). Voor de andere kant haakte ik een special hartjespatroon in de kleuren van de Nederlandse vlag. Ik haakte tot slot de boel aan mekaar met een kreeftsteek.

En dit is het resultaat en ik kan verklappen dat onze vriendin het een geweldig idee vond.
Cable side cushion

A great friend of me is moving to Aken later this month. Together with Anita of Miss Wings we made a very special goodbye present: a cushion for her new appartment.

One side is knitted by Anita. She made three cables (her speciality). For the flipside I crocheted a special heart pattern in the colours of the Dutch flag.

The result is wonderful and my friend really loved her present.

crochet hearts side cusion

Love, Tante Izzy Pin It Now!

2 opmerkingen: