maandag 1 september 2014

Lang geleden toen de...

Stress alom in huize Izzy. We zijn anderhalve week geleden nog maar eens verhuisd. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik dat in de nabije toekomst niet meer hoef te doen. Inpakken, uitpakken, verslepen, sjouwen, verven, schoonmaken zijn de invulling van mijn zomervakantie geweest. Het leverde me een iets beter conditie en wat extra spieren op, maar volgend jaar gaan we toch een andere invulling van de vakantie verzinnen.

Het grootste nadeel van verhuizen, is de onvindbaarheid van spullen. Zo ben ik anderhalve week lang mijn tablet kwijt geweest en nog steeds weet ik niet waar het rapport van dochterlief is. Afgelopen dinsdag had ik een lichte paniekaanval toen ik merkte dat ik de turnzak niet wist te lokaliseren. Dan maar een nieuwe versie gemaakt. Het was een echte hit de volgende dag op school.


We are a little bit stressed out at our home. Ten days ago we moved (again). I really really hope that this will be the last time for a very very looooooong time. All I did for the summerholiday was packing, umpacking, moving, lifting, painting, cleaning... It improved my condition and I got some mussles, but next year we are doing something different during the summer.

The biggest problem with moving is the fact that things get lost. So I searched for more than a week for my tablet and I'm still looking for the rapportcard of my daughter. This Tuesday I had a little panic attack when I couldn't find the gym bag. My solution: making a new one.


Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten