woensdag 3 december 2014

Een beetje vanzelf en een beetje van Blokker

Wit piet of zwarte piet


Aanstaande week is het Sinterklaas op school en ook nog Sinterklaasavond. Mijn dochter wilde zo graag een pietenpak hiervoor. Ik zou normaal gezien eentje zelf maken, maar voor vier euro kan ik echt hier niet aan beginnen. We kochten daarom een pietenpak, die ik voorzag van een super echte pietencape. Ik gebruikte het patroon van Kiind om de cape te maken

Met pietencape
This week it is Saint-Nicolas at school and Saint-Nicolas evening. My daughter really want a "Pietenpak"  for the occasion. Normally I would make it myself but for 4 euro at Blokker I really can't start. So we bought the suit and I made an additional cape. I used the pattern from Kiind to make
the cape
Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten