woensdag 26 augustus 2015

Retro Pannenlappen


Vintage Pannenlappen

Mijn ouders hebben een soort van vintage Eriba caravan uit de jaren zestig. Het is een super schattig ding. Om de vintage factor nog een beetje te verhogen haakte ik bijhorende pannenlappen. Ik gebruikte een patroon van Landlust. Mijn Duits is niet geweldig, dus zocht ik de geweldige vertaalhulp in van mijn vriendin Kata. Na haar vakkundige vertaling was het zo gepiept.

Vintage potholders
My parents own a "vintage" caravan (Eriba) from the sixties. It is a super cute thing, but to ad some extra vintage I crochted some potholders. I used a pattern from Landlust. My German isn't great, so I asked my friend Kata to translate the pattern. After that it was peanuts to crochet the potholders. 



Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten