donderdag 14 januari 2016

Call the Midwife Blanket pattern /patroon

Call the Midwife blanket
Tot grote verbazing van mijn partner ben ik enorme fan van de Britse serie: "Call the Midwife". In één van de aflevering kwam een heel erg mooi babydekentje. Er zijn een aantal mensen die een patroon gemaakt hebben van het dekentje en het is dan ook een ware hit geworden op het net. Zowel fans van de serie als mensen met baby's. Want zeg nou eerlijk het is een super leuk dekentje.

Ik was in ieder geval blij dat er weer een baby'tje geboren werd in mijn kennissenkringen zodat ik dit leuke patroon kon uitproberen. Ik hoop dat de ouders er net zo enthousiast als ik :-).

Je kan zelf het dekentje maken met behulp van dit patroon van Little Monkeys Crochet.

Call the Midwife dekentje

My husband is so suprissed that I'm a fan of the Britsh serie "Call the Midwife". In one of the episodes their was a lovely baby blanket. There are a few people that loved the blanket so much that they made a pattern of it. It has become a real hit on the internet. Fans of the shows and people with babies just love it. 

I was very happy that a baby was born in our acquaintances circle, so that I could crochet the blanket. I hope the parents love it as much as I do.

You can make your own blanket with this pattern of Little Monkeys Crochet















Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten